
Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan worden bedrijven verplicht om bepaalde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen na te leven. In deze tijden van economische onzekerheid zijn bedrijven snel geneigd om voor geen goedkope oplossing te kiezen zoals een eenvoudig handdesinfectiepompje en een afgedrukte poster i.p.v. te investeren in iets meer hightech. Echter, een oplossing die een handdesinfectiedispenser combineert met een digitale display heeft vele voordelen ten opzichte van een simpel desinfectiepompje, meer dan u zou denken!
Prijs
In eerste instantie lijken de kosten voor een digitale display oplossing hoger dan de kosten voor een eenvoudige pomp met poster. Eigenlijk is het zo dat veel bedrijven met een digitale dispenser juist geld uitsparen op lange termijn. Laat me je even uitleggen hoe dit kan.
We hebben al gezien dat het advies van de Belgische regering vaak verandert. Naarmate het aantal gevallen in verschillende gebieden toeneemt of afneemt, zullen de lokale waarschuwingsniveaus worden aangepast en zullen bedrijven ervoor moeten zorgen dat zij de meest actuele richtlijnen communiceren. Dit betekent dat gedrukte affiches zeer snel verouderd zijn en moeten worden vervangen, wat op zijn beurt betekent dat de drukkosten snel zullen oplopen. Digital signage displays kunnen na de initiële aanschafkosten gratis een onbeperkt worden bijgewerkt.
Gemakkelijk aanpassen van de inhoud
Een tweede groot voordeel van onze digital signage displays is dat het super eenvoudig is om de inhoud aan te passen. Tegen de tijd dat posters gedrukt zijn, is de boodschap vaak al verouderd. De inhoud van onze displays kan onmiddelijk worden aangepast via plug en play met behulp van een USB-stick of via het internet dankzij onze bijgevoegde software. Met beide updatemethoden slagen bedrijven er in om snel en eenvoudig er voor te zorgen dat hun communicatie altijd up-to-date is.
Effectiviteit
Een gedrukte boodschap valt niet zo heel hard op terwijl een digitale display met levendige kleuren, LED-achtergrondverlichting en bewegende inhoud meteen in het oog springt. Als u het zo bekijkt, begrijpt u ook waarom uit onderzoek is gebleken dat digitale displays 4 keer zo vaak worden bekeken dan statische geprinte boodschappen. 63% van de mensen geeft aan dat digitale displays hun aandacht trekken.
Een gewone handdesinfectiepomp wordt snel voorbij gelopen. Het gevolg daarvan is dat mensen het gebouw binnengaan zonder hun handen te ontsmetten en zonder te weten welke richtlijnen ze moeten respecteren waardoor iedereen in het gebouw een groter risico loopt. Door gebruik te maken van digitale handdesinfecterendedisplays kunnen bedrijven er zeker van zijn dat de cruciale COVID-19 berichtgeving niet wordt gemist. Dit soort oplossing is dus veel doeltreffender om ervoor te zorgen dat bedrijven COVID-veilig blijven.
Klantperceptie
Als bedrijven willen dat mensen hun pand bezoeken en blijven terugkomen moeten zij ervoor zorgen dat iedereen zich veilig voelt terwijl ze binnen zijn. Met onze displays, is het onmiddellijk duidelijk dat het bedrijf de gezondheid van zijn klanten serieus neemt en heeft geïnvesteerd in de best mogelijke oplossingen.
Samenvatting
Toen de pandemie voor het eerst toesloeg, geloofden de meeste mensen dat we maar enkele maanden hoefden te leven zoals nu en dat alles wel over zou waaien. Nu duidelijk is geworden dat COVID-19 niet snel zal verdwijnen, moeten bedrijven afstappen van deze mentaliteit en nadenken over meer permanente oplossingen die hen het beste rendement op investering op lange termijn zullen geven.
Onze displays zijn in voorraad en klaar voor verzending en installatie, dus neem vandaag nog contact op om uw exemplaar aan te schaffen!